dimanche 20 avril 2008

Bangalore pics

Commercial Street


Parliament of Karnataka

Parlement du Karnataka



Silicone Valley


Cubbon Park



A kiosque in the gardens
Un kiosque dans les jardins



As many of you know I'm terrible with technology...Due to my good vibes with computers all my photos of Bangalore and Mysore have been erased! Just a 100, nothing!I'm still mourning a week later...So I've stolen some pics from Google so that you can see what it looks like.




Comme beaucoupo d'entre vous le savent, je suis pas douée avec la technologie...Grace a mes bonnes vibrations avec les ordis toutes mes photos de Bangalore et de Mysore ont été effacées!Rien qu'une petite centaine! Je suis toujours en deuil une semaine après...Donc pour que vous voyiez quand même à quoi ça ressemble, j'ai piqué des photos sur Google.




Aucun commentaire: